Aardrijkskunde - Reisverslag uit Wedde, Nederland van Lida en René - WaarBenJij.nu Aardrijkskunde - Reisverslag uit Wedde, Nederland van Lida en René - WaarBenJij.nu

Aardrijkskunde

Door: Weddenaren

Blijf op de hoogte en volg Lida en René

07 Augustus 2010 | Nederland, Wedde

Voor wie geïnteresseerd is waar we zo-al naar toe reizen, qua staten van Amerika, heb ik een aantal foto's geplaatst. Ook de wegenkaart waar we de route op hebben uitgestippeld. We hopen natuurlijk wel dat onze Tom Tom z'n werk overzee goed gaat doen ;-) Intussen hebben we denk ik wel alle spullen die mee moeten verzameld. Morgen nog een laatste was, en dan de koffers maar inpakken.
Maandag vertrekken we richting Amsterdam. We worden luxe gebracht door Joyce. We gaan eerst Jamie ophalen, want zij arriveert vanuit Jordanië die middag. Hebben we met elkaar nog een gezellige avond. Dan gaan de dames richting Groningen, nadat ze ons hebben afgezet bij Van der Valk langs de A9. Hiervandaan worden wij de volgende ochtend met een shuttle bus naar schiphol gebracht. Grrrrr, zo schrijvende begint het weer helemaal te kriebelen. Arme René, hij moet nog 2 diensten draaien voordat hij vakantie heeft....

• 08 Augustus 2010 - 20:56

Bianca:

He, lieve zus en zwager, heel veel fun en wees voorzichtig.

• 09 Augustus 2010 - 08:41

Marloes:

Hoi,
    heb jullie niet meer persoonlijk gesproken. Een goede reis en een hele mooie tijd ! Ik zal af en toe op de site kijken. NY is ook een wens van mij.. Liefs, Marloes

• 10 Augustus 2010 - 19:29

Jan&Everlyn&meiden:

Goedenavond, hele dag al ff met jullie meegereist.
    Terwijl jij je benen strekt op de 4 kante cm Rene en Lida nog ff haar laatste tijdschriftje leest, hebben wij nog eten verzorgt bij Kaya en jullie krijgen een warme groet, want ze was er. Groetjes van die andere Weddenaren die na 2 dagen werken weer weten waarom je verplicht van je vakantie moet genieten!!!!!!!!

• 10 Augustus 2010 - 19:59

Monique:

He broer en schoonzus. Wij wensen jullie een fijne reis, geniet ervan. Wij gaan regelmatig op de site kijken en genieten mee. Hier hakken we gewoon verder.
    liefs van de tichelwarfers

De Vulkaan en Lava

04 September 2010

Vervolg Hawaii
Lida en René

Bijna is het dan zover, en kunnen René en ik aan onze 2e verre reis naar Amerika samen beginnen. Het aftellen is begonnen. We zullen ons best doen geregeld een berichtje te plaatsen. We wensen iedereen die ons dan ook volgen veel leesplezier. Enne we lezen jullie reactie natuurlijk ook graag!

Actief sinds 02 Aug. 2010
Totaal aantal bezoekers 20408