Mijn Indianen - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Lida en René - WaarBenJij.nu Mijn Indianen - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Lida en René - WaarBenJij.nu

Mijn Indianen

Door: Weddenaren

Blijf op de hoogte en volg Lida en René

19 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Panguitch

Om alle misverstanden van het vorige verslag uit de weg te ruimen, en er voor te zorgen dat er niet verder over wordt gediscusseerd, bijgaand mijn Indianen ;-)

• 19 Augustus 2010 - 07:59

Henk :

Witte Veder mag wel oppassen dat zijn squaw niet wordt afgepikt door Winnetou.

• 19 Augustus 2010 - 09:58

Joyce:

Had je hem gedwongen op de foto te gaan of lijkt dat maar zo;)

• 20 Augustus 2010 - 22:11

Rowdy:

Lida en rene ik mag zaterdag 28 augustus afzwemmen. kunnen jullie dan ff terug komen?

• 08 December 2010 - 16:32

Lida En René :

@ Rody, goed dat je dat vorig jaar niet hoefde af te zwemmen. Dan had je mooi niet op ons trouwfeestje kunnen komen. Doe je best kanjer.

Verslag uit: Verenigde Staten, Panguitch

De Vulkaan en Lava

04 September 2010

Vervolg Hawaii
Lida en René

Bijna is het dan zover, en kunnen René en ik aan onze 2e verre reis naar Amerika samen beginnen. Het aftellen is begonnen. We zullen ons best doen geregeld een berichtje te plaatsen. We wensen iedereen die ons dan ook volgen veel leesplezier. Enne we lezen jullie reactie natuurlijk ook graag!

Actief sinds 02 Aug. 2010
Totaal aantal bezoekers 20402