Koffers weer ingepakt. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lida en René - WaarBenJij.nu Koffers weer ingepakt. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Lida en René - WaarBenJij.nu

Koffers weer ingepakt.

Door: Weddenaren

Blijf op de hoogte en volg Lida en René

15 September 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zo luitjes, alles weer ingepakt. We hebben minder gewicht dan toen we kwamen, want alle mayonaise, pakjes Honig en Knorr, thee en al dat kind of stuff hebben we op ;-) Dus, we verwachten geen problemen bij de douane, al hebben we die de heenweg ook niet gehad.
We hebben er weer zin in om naar huis te gaan, maar nemen ook met weemoed afscheid van dit fascinerende land. Hoewel New York een lawaaiige stad is, met toeterende auto’s gillende sirenes, stinkt en warm is. Dit laatste wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de hoge gebouwen waar de stank en warmte blijft hangen. Wat dat betreft, zijn we blij in het frisse Wedde te mogen wonen.
We hebben nog een leuke dag gehad gisteren. Eerst de wandeling op de Brooklyn Bridge. Wel lachen nog daar, want er was juist een ongelukje gebeurd daar. In no time horen we 20 minuten lang niets anders dan gillende politie auto’s, allemaal bemand met 1 agent. Ik schat zo’n 50 stuks. En slechts 1 ambulance. En één agent met een sigaret op de lip, die het verkeer staat te regelen. Zulke dingen zul je in Nederland echt niet meer zien. Prachtig! Daarna met de ferry naar het Statue of Liberty. De meeste toeristen starten hier, wij hebben het ter afsluiting gedaan. Later Soho nog ff gedaan, om aan het eind van de middag onze kaartjes van de musical op Broadway op te halen. Was een indrukwekkende avond ter besluit.
En nu gaan we zo dadelijk naar het vliegveld, om onze vlucht van half 1 te halen.
We komen de volgende ochtend om 7 uur op schiphol weer aan. Hopelijk staat onze taxichauffeusse Joyce hier op ons te wachten.

René en ik willen jullie tenslotte allemaal bedanken voor het meelezen en meeleven tijdens onze reis. We kregen iedere keer leuke reacties, zowel op onze site, als op onze email. Geweldig vonden we dat!
See you all in the Netherlands, byeeeeeeee

• 15 September 2010 - 15:42

Joyce:

Jaja mijn laatste berichtje hier denk ik.
    Ik tuf straks al richting a'dam en sta jullie morgen in alle vroegte gezellig op te wachten!

Goede vliegreis en tot morgen!
    Dikke kus

• 16 September 2010 - 07:24

John:

Welcome home!!

• 25 September 2010 - 17:12

Tineke:

he lida en rene, ik heb net jullie reisverslagen en foto's gezien. GEWELDIG
    Ontzetend leuk om te lezen en de foto's te zien.
    Een hele belevenis en wat hebben jullie veel gezien.
    Ben heel benieuwd naar de rest van de foto's en de film.
    Maar ook fijn dat jullie weer veilig en heelhuids thuis zijn gekomen.
    We zien elkaar!