Bijna reisproof - Reisverslag uit Onstwedde, Nederland van Lida en René - WaarBenJij.nu Bijna reisproof - Reisverslag uit Onstwedde, Nederland van Lida en René - WaarBenJij.nu

Bijna reisproof

Door: Lida

Blijf op de hoogte en volg Lida en René

13 September 2016 | Nederland, Onstwedde

Vandaag de koffers qua kleding gepakt. Alle was gedaan, zelfs onze snorkelspullen even weer lekker afgewassen. Morgen nog de laatste dingetjes erbij in. Vandaag nog even bij schoonmoeder gedag wezen zeggen. Morgenmiddag bij moeders lunchen, en dan savonds lekker bbq bij Joyce Rens en Daelynn. Hun gaan we natuurlijk vreselijk missen ;-(
Net als onze trouwe 4voeter Lela. Die bij Joyce mag logeren, en natuurlijk door Daelynn zal worden geplaagd. En achterna worden gezeten door Daelynn, want ja, tegenwoordig gaat ze in een soort van tijgersluipgang door de kamer ;-)

Daar staat tegenover dat we sinds lange tijd een keertje weer Jamie haar verjaardag in reallife mee kunnen vieren. We zullen donderdagavond 18.00 Arizona time in Phoenix landen. En daar eerst 10 dagen vakantie vieren. Wat een straf, haha

Verslag uit: Nederland, Onstwedde

Lida en René

Bijna is het dan zover, en kunnen René en ik aan onze 2e verre reis naar Amerika samen beginnen. Het aftellen is begonnen. We zullen ons best doen geregeld een berichtje te plaatsen. We wensen iedereen die ons dan ook volgen veel leesplezier. Enne we lezen jullie reactie natuurlijk ook graag!

Actief sinds 02 Aug. 2010
Totaal aantal bezoekers 20470