Phoenix - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Lida en René - WaarBenJij.nu Phoenix - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Lida en René - WaarBenJij.nu

Phoenix

Door: Lida

Blijf op de hoogte en volg Lida en René

24 September 2016 | Verenigde Staten, Phoenix

René en ik hebben Jamie en Leighton laten weten langs de winkel te rijden, om de ingrediënten te verzamelen om een lekker pan macaroni te koken. Want beide zijn vliegend onderweg terug naar Phoenix. Het weer word hier ook steeds aangenamer, zodat we zelfs savonds bij het zwembad buiten kunnen eten, heerlijk.
Volgende dag gaan Jamie en ik lekker voor een duo massage, heerlijk om weekend en vakantie zo te starten met je dochter. Ik heb voor het einde vakantie nog eentje geboekt om af te sluiten voor René en mij ;-)
Uiteindelijk hebben we er met elkaar voor gekozen, om het komende weekend lekker bij het zwembad luierend, lezend en kletsend door te brengen. Afgewisseld met zwempartijen en potjes basketbal spelend in het zwembad. Wat een weelde. Savonds lekker BBQ. Wat wil een mens nog meer? Intussen wat wasjes draaiend, om deze fris mee te nemen naar Mexico maandag. Op deze manier beginnen we uitgerust aan onze Mexico trip.
We worden sochtends om 7 uur afgezet op het vliegveld, en om 9 uur te kunnen vliegen. In Amerika heeft het heel wat in voeten in aarde voor je door de douane bent, dus bereiden we ons er maar weer mentaal op voor.
Het afscheid valt ook nog niet zwaar, want aan het einde van onze mexicotrip, vliegen we via Phoenix naar huis, en kunnen we nog een paar dagen samen doorbrengen ;-)
By the way, fijn om te kunnen constateren dat we veel volgers hebben ;) Dank voor de reacties hier en via whatsapp

• 07 Oktober 2016 - 12:16

Joyce:

Nouuuuu toe maar hoor. Lekker massage gehad dus en ook nog 1 in het vooruitzicht. Jaloersss!

Verslag uit: Verenigde Staten, Phoenix

Lida en René

Bijna is het dan zover, en kunnen René en ik aan onze 2e verre reis naar Amerika samen beginnen. Het aftellen is begonnen. We zullen ons best doen geregeld een berichtje te plaatsen. We wensen iedereen die ons dan ook volgen veel leesplezier. Enne we lezen jullie reactie natuurlijk ook graag!

Actief sinds 02 Aug. 2010
Totaal aantal bezoekers 20407