Bacalar - Reisverslag uit Bacalar, Mexico van Lida en René - WaarBenJij.nu Bacalar - Reisverslag uit Bacalar, Mexico van Lida en René - WaarBenJij.nu

Bacalar

Door: Lida

Blijf op de hoogte en volg Lida en René

07 Oktober 2016 | Mexico, Bacalar

Bacalar ligt aan een prachtig meer, welke dus 7 kleuren blauw kan aannemen. Zelf hebben we in een keer 5 kleuren mogen aanschouwen, waarin 2 kleuren blauw,2 kleuteren groen, en een violet kleur, prachtig. Onze accommodatie ligt pal aan het meer. Wederom een hutje van leem met een bananendak, prachtig! Met airco, dat dan weer wel.
We kunnen smorgens op onze veranda zo vanuit bed in de hangmatjes ploffen, terwijl we de bries hebben van het meer. Gezien de toch wel achterons liggende drukke dagen, waarbij we niet topfit waren en zijn, doen we het hier ff kalm aan. Beetje lezen en zwemmen. Alle versnapering nemen we ook af van het restaurant, met ook uitzicht over het meer. We blijven hier 2 nachten. Hierna rijden we naar Tulum. Dit eco-hotel is ons aanbevolen door andere reizigers. De reisafstand zal ongeveer 2 uur in beslag nemen.

Verslag uit: Mexico, Bacalar

Lida en René

Bijna is het dan zover, en kunnen René en ik aan onze 2e verre reis naar Amerika samen beginnen. Het aftellen is begonnen. We zullen ons best doen geregeld een berichtje te plaatsen. We wensen iedereen die ons dan ook volgen veel leesplezier. Enne we lezen jullie reactie natuurlijk ook graag!

Actief sinds 02 Aug. 2010
Totaal aantal bezoekers 20461