Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lida en René - WaarBenJij.nu Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lida en René - WaarBenJij.nu

Schiphol

Door: Lida

Blijf op de hoogte en volg Lida en René

29 September 2017 | Nederland, Schiphol

21 september in alle vroegte naar station Assen. Ons nichtje Melinda draagt weer zorg voor onze auto. Weer super geregeld!
We zitten nog maar koud in de trein en controle. Nou hadden we de dag ervoor super goedkope kaartjes via internet gekocht. Dus geen zorgen dachten we! Echter, de conductrice buigt zich met onze kaartjes naar ons toe, en wijst op het tijdstip van vertrek. Met rode hoofden kijken we haar aan, stotteren dat we dit niet gezien hadden! Antwoord ze, dat wanneer kaartjes zo goedkoop zijn, er altijd wat mee is, vergezeld van een knipoog, en loopt naar de volgende. Pffffff, dank voor het begrip en volgende x beter opletten dus, haha. Op Schiphol verloopt alles vlotjes, koffers mooi op gewicht. Het vliegtuig vertrekt op tijd richting Washington. Ook daar ging de controle soepel, en hebben we paar uur wachttijd. We besluiten om de vakantie met een biertje en wijn alvast in te luiden. We vinden een mooi plekje aan de bar. Het gevraagde wordt snel geserveerd, vergezeld van de rekening! Oeiiiiiiiii, dure drankjes, inclusief tax zitten we op 25 dollar ;-) We gaan hier vast niet dronken worden. We kletsen wat met een Amerikaan, die toevallig uit Washington komt, en al gauw kunnen we boarden en vertrekken we naar Phoenix. Zo veel zin in!

• 29 September 2017 - 22:55

Joyce:

Hahahaha ja hoor! Echt weer wat voor jullie! Gelukkig werd goedkoop deze x niet duurkoop!

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Lida en René

Bijna is het dan zover, en kunnen René en ik aan onze 2e verre reis naar Amerika samen beginnen. Het aftellen is begonnen. We zullen ons best doen geregeld een berichtje te plaatsen. We wensen iedereen die ons dan ook volgen veel leesplezier. Enne we lezen jullie reactie natuurlijk ook graag!

Actief sinds 02 Aug. 2010
Totaal aantal bezoekers 20401